Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandreture rundt Lærdal og sneforhold deromkring


Juventus80

Anbefalte innlegg

Hej.

Nogen der ved om der findes nogle gode vandreture op over fjeldet som starter ved Lærdal eller Lærdalsøyri?

Desuden er der nogen som kan berette om sneforholdene lige p.t rundt omkring Lærdal? Ifølge www.senorge.no er der stadig en del sne i området omkring Lærdal.

På forhånd tak for svar.

V.h Frederik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:wink: Hei på deg,var en tur på prest,fra aurland siden 1364m nå for bare et par dager siden,og opp dit var det lite snø!! :roll: Tok turen videre oppover mot 1500m og da begynte snøen og vise seg mer og mer men ikke masse akkurat!!En meget flott tur og gå der nå i dette flotte været!!Hvis du vil kan jeg sende deg bilder til din epost evt!?? :shock:

post-212-133474630766_thumb.jpg

post-212-133474630775_thumb.jpg

post-212-133474630778_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg kjem frå Lærdal (men bur i Oslo no), kan eg jo nevne eit par turar som er vanlege å gå frå Lærdalsøyri.

Storehaugen

Du kan går sti opp frå Sviggum, og frå krysset der gata ned mot sentrum kjem ut att i hovedvegen (i Brattegjerdet). Det er ein fin tur der du har god utsikt over dalen og ut fjorden frå toppen. Det var eit motbakkeløp der i mai, med ei nettside som seier litt meir om turen http://www.storehaugenopp.com/

Eit alternativ er å gå opp frå Habben/Lærdal hotell, og følge åsen bort til Storehaugen og gå ned att i Sviggum (eller andre vegen sjølvsagt)

Oftedalen

Gå opp frå Ofta (opp til venstre rett over brua 2-3 hundre meter ETTER at du har passert sjukehuset). Veldig tydeleg sti heilt opp til Nedre Stølen, men ein kan fint fortsette oppover forbi Øvre Stølen og vidare mot Øksenvatnet. Ein kan gå heilt over og komme ned att på Bjørkum (17-18 km lenger opp i dalen), men det kan være litt vanskeleg å finne vegen ned att hvis ein ikkje er kjent.

Vetanosi

Hvis du har bil kan du køyre ut på Fodnes (ferjekaien), og gå opp ryggen mot Vetanosi. Veldig fin tur der du har flott utsikt i alle retningar (Lærdalsfjorden, Lustrafjorden, ut Sognefjorden etc.). Kanskje min favoritt for ei treningsøkt når eg er heime ei helg eller på ferie.

Stødnaåsen

Du går opp frå Stødno. Du køyrer mot sjukehuset og tek til venstre rett etter du har kryssa elva (dette er altså FØR sjukehuset og ikkje etter, slik som hvis ein skal på Oftedalen). Her er det rimeleg bratt oppover, og du får ikkje samme utsikten ut fjorden før du kjem opp mot toppen.

Dette var berre eit par kjappe forslag. Send gjerne ein PM hvis det er noko du lurer på, så skal eg hjelpe så godt eg kan :shock:

Som mr mountain man seier, så er det nok lite snø opp til 12-1300 meter, men det kan være noko over dette. Ingen av turane eg har foreslått går noko særleg over 900-1000 meter, men gitt at du startar frå havnivå så er det jo brukbare turar likevel.

Hvis du går inn på www.hvor.no og søker på Lærdal så er nokre av stiane merka med stipla linjer på kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for svaret og for de flotte billeder. Ved du om der er mærkede vandreture som starter ved Lærdal, og som så går indover fjeldet? Evt. vandreture som går mod syd til tinderne på 1800-1900 meter som ligger umiddelbart syd for Lærdal. Og evt. hvor lang tid det tager at gå ind til dem og tilbage igen?

På forhånd mange tak for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for svaret jarmol. Det lyder som nogle meget gode og fine ture du foreslår. Nu når du er kendt i området, ved du så om der evt. er ture der går højere op i højfjeldet som udgår fra Lærdal af? Kunne være spændende at komme op i højder på 1500-1900 meter :shock: Men der er måske for meget sne deroppe til man kan gå så højt på nuværende tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett veldig tydelege stiar som går opp frå dalen (nokre er også merka), sidan dei er hyppig brukt av lokalbefolkningen. Når du kjem opp på ca. 900-1000 meter, dvs når du nærmar deg skoggrensa, så forsvinn merkinga, og det er stort sett mindre stiar å finne. Men terrenget er fint, så hvis du har med kart er det veldig greitt å gå innover fjella til dei forskjellige plassane. Det er ein del småvatn og litt myr enkelte plassar, men det finn du fort ut av.

Avhengig av kor fort ein går og kva rute ein velger, kan ein rekne 1-2 timar for å komme opp fjellsidene frå dalen der det flatar meir ut.

Hvis du vil opp over 1500 meter meter så er det litt lenger å gå frå sentrum, men absolutt innan rekkevidde på ein dagstur hvis ein er i bra form. Eg har ikkje vore heime på ei stund, så eg er usikker på snømengdene så høgt, men det finn ein jo også ut av når ein er oppi der :shock:

Alternativt kan ein køyre opp på Filefjell, Hemsedalsfjellet eller Aurlandsfjellet og gå derfrå for å starte litt høgare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ein forutsetning om at ein er i ok form vil eg seie at dette er greie dagsturar frå sentrum (men det tek nokre timar :shock: ):

Grånosi (rundt 1600 meter) via Storehaugen

Nordnosi (1560) eller Hånosi (1570) via Oftedalen

Høganosi (1520) opp frå Stødno

Hvis ein ikkje er kjent vil eg anbefale å gå opp Oftedalen eller over Storehaugen.

Alternativt er Suletind (1780) frå Filefjell eller Høgeloft (1920) frå Hemsedalsfjellet bra toppar. Men hvis ein uansett skal køyre er jo også Hurrungane på fjellovergangen (tindevegen) mellom Øvre Årdal og Luster gode alternativ. Der er toppane over 2000, men det kjenner du kanskje til. Du køyrer til Berdalsbandet på ein god time frå Lærdalsøyri, der du har tilgang til Soleiebotntind, Austanbotntindane, Dyrhaugstind etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for svaret jarmol. Det lyder som nogle meget gode og fine ture du foreslår. Nu når du er kendt i området, ved du så om der evt. er ture der går højere op i højfjeldet som udgår fra Lærdal af? Kunne være spændende at komme op i højder på 1500-1900 meter :D Men der er måske for meget sne deroppe til man kan gå så højt på nuværende tidspunkt?

Legger ved et bilde jeg tok mot Hånosi (1836) da jeg var på Molden for et par dager siden. Kan se ut til at det fremdeles ligger for mye snø i den høyden, men vanskelig å si noe sikkert når jeg ikke har vært der.

post-985-133474631285_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde jeg tok mot Hånosi (1836) da jeg var på Molden for et par dager siden. Kan se ut til at det fremdeles ligger for mye snø i den høyden, men vanskelig å si noe sikkert når jeg ikke har vært der.

For ordens skuld, så er ikkje dette samme Hånosi som eg nevnte ein kunne nå frå sentrum, via Oftedalen, men den toppen som ein kan nå ved å gå frå Tynjadalen, Råsdalen eller opp frå Rikheim. Altså litt lenger opp i dalen, og på andre sida.

Kjært barn har mange navn. Eller var det kjært navn har mange barn...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.