Gå til innhold
maxwell

Store Knutsholstind nå

Det er 3378 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om det er en god idé å bestige Store Knutsholstind og/eller Svartdalspiggen fra nå av og ut mot slutten av måneden? Noen som har ferske bilder fra området?

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Store Knutsholstind 23. mai. Da var det fortsatt skiføre i Svartdalen og neste hele Leirungsdalen. Vi gikk opp normalveien, så og si kun på snø. Det var imidlertid ikke mye snø oppover lia og jeg vil gjette på at det nå er lite snø igjen på normalveien og at det også er mer barmark enn snø på stien i Svartdalen.

Jeg tror båten på Gjende starter denne helga (bør sjekkes) og i så fall er Knutsholstinden mye enklere tilgjengelig enn den lange turen gjennom Leirungsdalen.

De andre toppene rundt Svartdalen burde også være greie nå.

Ha en god tur!

Hilsen Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger et bilde av Svartdalen i 500fjell sin siste rapport. Antakelig er det mindre snø i flanken mot Stor Knutsholstind siden denne ligger mer solvendt. Jeg vet også at Søre Nål på Knutseggen ble besteget denne uken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3378 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.