Gå til innhold
sirtom

Fiske på Norefjell og omegn

Det er 3352 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei

Har satt av 2 uker i sommer for tur til Norefjell. Hytte er leid og den ligger ved den midtre delen av alpinbakken (20min opp i fjellet fra Krøderen)

Er det noen som har noen steder der oppe som det er mulig å fiske? Jeg vet at det er endel gode muligheter i Krøderen, men det kunne være artig å ta stanga på ryggen og fiske litt i små vann mens vi er ute på fjelltur.

I tilfelle det er noen vann med fiskemuligheter, hvor skaffer man fiskekort til disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri fisket der, men jeg har sett turkart og der var det merket av mange fiskemuligheter. Fiskekort pleier å være lett å skaffe på de fleste overnattingsbedrifter. Litt info finner du også her:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3352 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.