Gå til innhold
  • Bli medlem

The North Face Base Camp duffelbag


makaroni

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en The North Face base Camp duffelbag, men er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge. Har ikke sett de annet enn på bilde, og håper at noen her med kjennskap til de kan hjelpe meg. Skal primært brukes som reisebag ala koffert, og er ikke den som drar mest med meg når jeg er ute å reiser. Står mellom 70 literen og 90 literen, er litt redd for at 90 literen vil bli litt stor og slapsete, men at 70 literen blir litt liten. Noen med erfaring?

Link til bagen http://www.oslosportslager.no/produkt/base-camp-duffel-m-bag-4895.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv den størte versjonen, men nå er jeg den som pakker mye også da.. Det går fint å komprimere den, og alltid kjekt med litt ekstra plass!

Ps: Sportsnett har disse baggene til halv pris, bare så det er nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 90 liters. sort.

opplever den som bobust, kraftig tåler mye.

men skulle ikke tatt den med meg der jeg må bære den selv! som pulkabag, tja hvorfor ikke(den er tung og det finnes lettere alternativ.

som koffert: tja men husk på å ikke pakke flaske i den da den er myk.

men som sagt: kraftig og tåler mye.

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er blandt de som drar med deg alt for mye er 70 mer enn stor nok.

Jeg bruker den på turer opp mot en uke eller så, når det ikke er så utstyrsintensivt.

Men det må jo også sies at det er veldig deilig å ha 140L når man skal ha med seg mye... :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.