Gå til innhold
  • Bli medlem

Trolltunga


Stine

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

Siden Fjellforum ikke kunne hjelpe meg, sendte jeg en mail til Odda Turistkontor, og fikk følgende svar:

"Det har vært en kald mai i år, og smeltingen er litt sein slik at det ligger fortsatt endel snø igjen der oppe. Akkurat når det er bart nok og alle bruene er lagt ut er litt vanskelig å si, men vi regner med at innen en ukes tid med god smelting vil forholdene være gode."

Nå har det imidlertid vært noen kalde dager på vestlandet, så jeg antar at noen broer ikke vil være klar før i løpet av månedsskiftet juni/juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om sommerbroa er lagt ut, eller når denne evt kommer på plass, slik at man kan ta turen til Trolltunga i Odda?

Hvor skal denne sommerbroa være?

Eg var på Trolltunga og Prekestolen i Odda for 3 uker siden.

Det var en kjempe tur og vi gikk i fra Sjeggedalen -> Mosdalsbu -> Reinaskorsbu -> Sjeggedalen men det var ganske mye snø når eg var der.

Så vi brukte mangen timer ekstra på denne turen.

Alle elver som måtte krysses var det bruer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen som bor ved/i Tyssedal/Odda, og har peiling på om det er bart inn til Trolltunga hvis man begynner ved Mågelibanen? Prøvde å finne webcam over området, uten hell.

Tenkte å ta med kjerringa til helga - dødfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.