Gå til innhold
  • Bli medlem

Boklansering-- Nord i Villmarka


Anbefalte innlegg

Annonse

Håper bare at boka er trykket i "Ikeaformat". Dvs. at den passer inn i en standard bokhylle. Det er det nemlig ikke alle slike bøker som gjør.

Jeg har en hel vegg med bøker og det er glassdører forran, (bortsett fra de som er lagret i esker på loftet), og da er det greit at dørene går igjen.

-Ser frem til å lese boka di.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare at boka er trykket i "Ikeaformat". Dvs. at den passer inn i en standard bokhylle. Det er det nemlig ikke alle slike bøker som gjør.

Jeg har en hel vegg med bøker og det er glassdører forran, (bortsett fra de som er lagret i esker på loftet), og da er det greit at dørene går igjen.

-Ser frem til å lese boka di.-

Formatet er 23 24 cm (Dvs nesten kvadratisk format).

(Håper den ikke havner på loftet med det første :D )

mvh

Jan-Eilert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så spennende ut. Har fartet rundt litt i Pasvik selv så denne boka må jeg vel få tak i.

Lurer på om jeg kan hå møtt på deg våren 2006 inn mot finskegrensa. Syntes du så litt kjent ut og i følge siden din var du i området da. Men jeg mener å huske at du hadde med deg en til da, pluss bikkje og pulk. Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så spennende ut. Har fartet rundt litt i Pasvik selv så denne boka må jeg vel få tak i.

Lurer på om jeg kan hå møtt på deg våren 2006 inn mot finskegrensa. Syntes du så litt kjent ut og i følge siden din var du i området da. Men jeg mener å huske at du hadde med deg en til da, pluss bikkje og pulk. Kan dette stemme?

Ja, det er ikke utenkelig. Har vært så mange turer i Pasvik og Vätsäri at jeg har problemer å huske turene fra hverandre. I 2006 var vel våren Cec og jeg gikk på ski hjem fra Anarjohka. Møtte blandt annet "Sjef Nato" ved Ellenkoia. Møtte noen andre også, kan jeg huske. En kar ved Føllvannkoia og Vegard Ulvang og kjerringa ved Rajapää :D

Så vidt jeg husker var neste tur på barmark, men det er vanskelig å skille turene fra hverandre. Hvor møttes vi?

mvh

Jan-Eilert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Var jeg å "sjef nato" som var ute på scootertur i påska 06. Syntes det var no kjent med deg ja :)

Artig og takk for sist! Det var en koselig prat, kan jeg huske

Ja, jeg husker dere godt begge to.... Har til og med bilde av dere på harddisken her. Dere er imidlertid ikke med i boka, men jeg trur dere ble med i et villmarksliv-blad (om jeg ikke husker feil..Jeg var innom dere på sommeren, men da var dere ikke inne på Vaggetem.

Jan-Eilert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig og takk for sist! Det var en koselig prat, kan jeg huske

Ja, jeg husker dere godt begge to.... Har til og med bilde av dere på harddisken her. Dere er imidlertid ikke med i boka, men jeg trur dere ble med i et villmarksliv-blad (om jeg ikke husker feil..Jeg var innom dere på sommeren, men da var dere ikke inne på Vaggetem.

Jan-Eilert

Takk for sist ja. Så den artikkelen i Villmarksliv også, men kan ikke huske å være avbildet :wink: .

Skal se om det ikke blir innkjøp av bok når neste studielån kommer.

Lykke til med lanseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist ja. Så den artikkelen i Villmarksliv også, men kan ikke huske å være avbildet :roll: .

Skal se om det ikke blir innkjøp av bok når neste studielån kommer.

Lykke til med lanseringen.

Mulig jeg husker feil.

Takk for gratulasjonen. Uff. det er noen år siden jeg var student. Kjedelig med dårlig råd.. Du får huske å legge ved en melding om hvem du er når du evt. måtte bestille boka, slik at jeg får lagt igjen en hilsen...

Jan-Eilert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder. Kommer den i bokhandelen også?

Takk for det.

Ja, boka kommer i bokhandelen etterhvert (Utover høsten bør den være de fleste steder- håper jeg). Inntil videre er det enkelt å bestille den fra mine hjemmesider: http://villmarkshistorier.no . Jeg sender ut bøker fortløpende.

Takk til alle på forumet som har bestilt boka. Det er en god del. Det blir spennende å høre hva dere syns.

Jan-Eilert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.