Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til sommertur i Buskerud området.


Per Olav

Anbefalte innlegg

Hei alt godtfolk!

Tenkte jeg skulle spørre dere om noen turtips :D

Jeg har planer om å ta noen dager ( 3-5 dager) i fjellet i sommer, kun jeg og bikkja.. Planen er å følge turstier så godt det lar seg gjøre, fiske ved egnede vann og sove under "åpen himmel". Jeg er godt turvant så tenkte jeg skulle begi meg ut på en værsting tur. Men ettersom hunden som skal være med (min søsters) ikke er veldig turvant, trur jeg det passer best med en tur i lett terreng.

Er det noen der ute som har noen tips til en flott tur rute/tur område (helst i Buskerud), der det er muligheter for å fiske litt på veien, så håper jeg dere skriker ut! hehe :D

Takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Er mange turmuligheter i Buskerud, og Nordfjella er jo et godt alternativ. Gikk selv på en lengre tur i fjor høst fra Ål til Lærdal. Legger ved turrapportern jeg skrev;

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=13758

Ellers er det morsomt å bare kikke på kartet på egenhånd og finne et område du synes ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.