Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko


hannibal

Anbefalte innlegg

Tenker å bytte ut de gamle fjellskoa mine og har sett på la sportiva trango s evo gtx. Virker god å ha på og er veldig lette.

Behovet mitt er allroundsko som kan brukes til alt....anmarsj, fjellvandring og klatring.Synes det er lite hjelp å få i butikken og har ikke allverdens erfaring selv.

Er det noen som har erfaring med disse skoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har erfaring med Scarpa Charmoz som også er syntetisk, veier og koster ca like mye og har samme bruksområde. Valget mellom disse to avgjøres av følelsen du har på foten når du prøver dem. Charmozene var veldig gode, men etter noen få turer tildels i steinur fliset stoffet på innsiden seg opp og gummiranden slapp fort taket. Etter mitt skjønn er ikke denne type støvler verdt pengene hvis du skal gå en del utenom sti. Går du derimot mest på sti og på bre med stegjern og oppsøker de blankskurte ryggene kan de være nyttige.

post-2487-133474623412_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.