Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskestang med på fly?


Coupe

Anbefalte innlegg

Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den.

Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den.

Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene :shock:

Håper noen har gode erfaringer med dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den.

Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den.

Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene :shock:

Håper noen har gode erfaringer med dette :lol:

Stanga er forrestem todelt, ca 1,6 m sammenslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den.

Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den.

Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene :?:

Håper noen har gode erfaringer med dette :D

Hei

Skal du ha den hel når du kommer frem er du helt nødt til å ha den i en "hardcase" eller tube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil nok anbefale en "hardcase" ja. XXL selger en til 99kr, og denne vil vel forhåpentligvis holde i mange år. Alternativt kan en vel kjøpe seg en rørbit hos en rørlegger å lage en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.