Gå til innhold
  • Bli medlem

Vangsen i Jostedalen


Anbefalte innlegg

Annonse

Kan ikke si at jeg vet noe som helst om snøforholda der nå, men Vangsen er kjent for å holde lenge på snøen. Nordsida er nok godt egna for ski enda vil jeg tru.

Ellers så er Vangsen en kremutsiktstopp jeg har vært på ca 4-5 ganger, har mange gode minner derfra. Trur du kan glede deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Det var helt vilt bra der i går. Perfekte snøforhold oppe, og litt bløtt nede. Men en super tur. Vi gikk opp strake veien, så det ble tilnærmet rett opp og rett ned.

Var på Vangsen fre 22.mai og i dag 29. mai. Flott forhold! Kunne ikke merke noen forskjell siden forrige uke siden det har kommet nysnø de siste dagene. Litt bløtt nederst i bakken som gjør det litt krevende å gå oppover....men nedover gikk det veldig bra. Fantastisk både opp & ned øverste halvdel.

I kveld kl 18.00 var det nydelig skue i alle retninger med tåke under ca 1500m.o.h. Så altså bare fjelltoppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.