Gå til innhold
  • Bli medlem

Regntøyspørsmål der jeg har jakke men trenger bukse


frank75

Anbefalte innlegg

Hei

Får mer og mer smaken på turer i det fri :wink:

Er glad i å fiske så det blir stort sett til steder med fiskemuligheter.

Så spørsmålet mitt.

Jeg har en Simms G4 vadejakke som jeg har brukt mye i regnvær og er fornøyd med den som regnjakke også.

Så da lurer jeg på om noen har tips om en lett og bra regnbukse jeg kan bruke sammen med jakka.

Blir ALT for varmt å traske lengre strekker i vadebuksa.

Tenker også på vekt på det jeg drasser med meg, nødvendig med 2 jakker?

Finnes det kanskje bra regntøysett som ikke veier mye så jeg heller burde kjøpe bukse og jakke?

På forhånd takk

Hilsen Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 lags gtx er jo lett og holder deg tørr ulempen med det er at det er lett og få en rift. 2/3 lags gtx er veldig sterkt tåler en god del juling men koster også fort litt ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare til å dra til en sportsbutikk hvor de selger regntøy å se hva de har det.

Slike svar er vel ikke særlig konstruktive når noen spør om tips til hva man skal kjøpe? Og dessuten så er vel

dette det riktige forum for nettopp spørsmål som det vil jeg tro...

Mitt tips til en billig, god og meget lett bukse er forøvrig Mountain Equipment Firelite.

Den veier bare 285 gram, og tar nesten ikke noe plass. For jakke i samme "serie", ta en titt på Firefly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike svar er vel ikke særlig konstruktive når noen spør om tips til hva man skal kjøpe? Og dessuten så er vel

dette det riktige forum for nettopp spørsmål som det vil jeg tro...

Mitt tips til en billig, god og meget lett bukse er forøvrig Mountain Equipment Firelite.

Den veier bare 285 gram, og tar nesten ikke noe plass. For jakke i samme "serie", ta en titt på Firefly.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.