Gå til innhold
  • Bli medlem

2k-topper som kan ses fra havet


Anbefalte innlegg

Det var en gang en debatt om 2k-topper som kunne ses fra havnivå, der det også var nevnt noe om å se Storen fra båt på Årdalsfjorden. Vel, her er i alle fall bekreftelsen på at den kan ses fra veien i Naddvik, omtrent i det man har passert Naddvik i retning Fodnes.

Ekspertene kan kanskje si litt om hvilke andre topper som ses..? Er det midtre og ryggen opp til vesle..? Er det en Midtmaradalstind som slynger seg opp foran Storen..?

Bildet ble tatt 27. desember 2008 (ble ikke lagt ut da grunnet litt trøbbel med nettet).

post-9-133474621075_thumb.jpg

post-9-133474621081_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må få lov å sitere Tom i henvist tråd:

Det kan vel ikkje seiast på ein enklare måte?

Det er så sant som det er sagt, sjølv om eg jo meiner det gjeld om vinteren også :-)

Eg meiner for øvrig eg i ein tråd i fjor la ut eit bilete motsatt veg av det ovanfor, altså der ein ser vatnet, men eg orka ikkje leite etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspertene kan kanskje si litt om hvilke andre topper som ses..? Er det midtre og ryggen opp til vesle..? Er det en Midtmaradalstind som slynger seg opp foran Storen..?

Dette må vel "ods" sitt siktlinjeprogram kunne gi svar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.