Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjøvik, skog


Anbefalte innlegg

Morn. Til helgen skal man på kurs i munnharpesmiing i Gjøvik, tror det foregår ved et museum, men det er jeg neigu ikke sikker på. Spørsmålet er, om noen har noe forhold til om det finnes egnede skogområder i kort avstand fra Gjøvik. Man må overnatte, og telt er gratis, mens vertshus med overnatting er dyrt. Jeg regner med at kurset vil foregå sentrumsnært, og da bør skogen være i området. Jeg har ikke noen som helst oversikt over Gjøvik selv, så det ville være svært greit med hjelp. Spørsmålet er kanskje ikke svært relevant, men det handler da om skog, og kanskje noen til og med bor i Gjøvik. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar museet du snakker om er Eiktunet. Da er du allerede i skogen litt ovenfor byen, og det skulle ikke være vanskelig å finne en egnet teltplass i umiddelbar nærhet. Skulle heller ikke forundre meg om Stein Villa er en av kursdeltakerne, så da kan han sikkert gi deg et godt tips. Lykke til med munnharpesmiinga, hva nå det måtte være.

post-4167-133474621073_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.