Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovre- snøforhold


ROV

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har vært inne till Snøheim nå nylig og kan uttale seg om snøforholda? Det blir tur til helga med fjellski.

Kanskje noen har et hot tips hvor moskusen kan befinne seg også :D

Til nå har jeg disse som potensielle:

Høgsnyta, Nystuguhøi, Kolla, Geitberget, Tverrfjellet.

har aldri vært på Dovre før og føler at et skue av oksen nesten må til når jeg først er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var der forrige helg, gikk veien nesten helt inn til snøheim uten ski.

bedre forhold og nok snø mot snøhetta og svånåtindan, MEN det har vært skikkelig varmt her de siste dagene - sjeldent å se snøen smelte så fort....... så jeg vil ikke garantere skiforholdene!

moskusen er allerede på vandring frem mot kalvingsplasser og vårlige oppholdsplasser, og det er nesten ei uke eller to før normalt.

mogop "overalt" like ved E6.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Knalltur til Dovre fredag-søndag

Været supert fredag, brukbart lørdag og supert søndag. Nydelig når vi kom og gikk mao.

Bart helt inn til Snøheim.

Ut på dagen ble snøen riktig nok pill råten. Men men..

En flokk Moskus på 6 dyr sørsiden av Kolla og en enslig okse som traska rundt snøheim veien søndagen.

Perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.