Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner trenger råd:)


apekatt

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å gå fra Lillehammer til Trondheim. Må kjøpe det meste av utstyr, kjøpte tursko idag. Lurer mest på hvilken sekk jeg bør velge? Jeg er 191 og veier 88 kg. Noen bra tips til hvilken sekk som passer bra for denne turen? tror oppakningen blir på 15 kg pluss.. har vært å sett på berghans trollhetta idag, men den har ikke blitt så godt likt i tester på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=16236

Hvis denne ikke er solgt har du en ok sekk innenfor din prisklasse.

Den der er dyr, det finnes flere andre sekker på bruktmarkedet her inne nå. Dessuten selger Jobbogfritid.no de sekkene for 3000,- flunks nye, og på de siste 5-6 årene har det vel skjedd noen forandringer som er verdt de 800 kronene? I verste fall er ihvertfall holdbarheten på materialene verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du i det hele tatt hører på noen råd, kan det jo være greit å vite hvordan du skal komme deg fram og hvordan du skal overnatte. Skal du gå langs E6, eller tusle langs Rondanestien? Skal du overnatte i telt, eller gå fra overnattingssted til overnattingssted? Har du selv tenkt på noen størrelse? Vil du eventuelt ha bruk for en større sekk senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.