Gå til innhold
  • Bli medlem

Feil på Optimus Crux?


Fiskern

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte en Optimus crux på nettet for en grei penge. Lurer imidlertid på om det er en feil på denne? Skulle det ikke vært en tapp som trykker ned sikkerhetsventilen i gassboksen (se bilde)?

Andre gassbrennere har dette. Jeg har forsøkt å finne tilsvarende på butikk, men ikke lyktes. Noen som kan svare om det er noe galt her?

81006_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil nok bli en reklamasjon. Brenneren har ikke vært brukt ennå, og jeg har kun hatt den i 5 dager. Regner med at nettstedet jeg kjøpte brenneren ordner opp og er ryddig i forhold til dette. Ser at det i noen tråder her på forumet har vært skrytt av at de har god service. Nå kan jeg få verifisert det. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere skrev jeg:

Det vil nok bli en reklamasjon. Brenneren har ikke vært brukt ennå, og jeg har kun hatt den i 5 dager. Regner med at nettstedet jeg kjøpte brenneren ordner opp og er ryddig i forhold til dette. Ser at det i noen tråder her på forumet har vært skrytt av at de har god service. Nå kan jeg få verifisert det. :D

Nå har jeg fått verifisert om nettstedets service er så god som enkelte her på forumet har hevdet.

Jeg sendte e-post med bilde og forklaring. De har nå sendt meg ny brenner og lagt ved porto for retursending av den defekte.

Konklusjon: Naturmagasinet.no har gitt meg god service, jeg er fornøyd og gleder meg til første kaffekok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.