Gå til innhold
  • Bli medlem

Skiskoa er for høye, og sliter på akillissena!


grizzly

Anbefalte innlegg

Jeg har et par Varg Skavl skisko. De er nesten ikke brukt, mye grunnet at de sliter/presser på akillissena. Dette skyldes i hovedsak at skoa er for høye bak. Har vurdert å ta skoa med til en skomaker for å få kappet av kanten bak, slik at de blir lavere.

Noen som har erfaring med dette? Fungerer dette? Eller bør jeg satse på noen lavere sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du mye plass i skoa? prøv med en såle som har litt forhøyning på hælen. Da slakker du av på akillesen, og den spenner ikke mot kanten i så stor grad. funker på marsjstøvler for dem som sliter med samme problemet der, i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde samme problem, fekk jæ.....e gnagsår på begge hælar.

Henrikp er inne på noko ;

eg eksprimenterte med ulike løysingar, og enda faktisk opp med lavare (!) solar ...

Det blei då eit heilt anna , og betre høve mellom sko og fot , -og null problem !

Men som sagt ; det er berre å prøve ulike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.