Gå til innhold
  • Bli medlem

Gledelig nyhet!


Carl F

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Jotunheimen i påsken og fikk fikk en positiv overraskelse i dag. Ringte Statens Veivesen og de opplyste om at Valdresflya ville åpne i løpet av lørdagen! Det gjør reiseveien 1 time kortere for oss som bor lenger sør. Grunnen til at de åpner tidligere enn antatt er betydelig mindre snømengder enn foregående år og da det i tillegg blir finvær i helgen gjør det brøytejobben mye enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå heeeerlig. Jeg er så Jotunsjuk og har bare ventet mer og mer på det. Ikke bare Valdresflte som åpner seg for meg da, men også resten av Heimen. Gidder ikke å gjøre rundt lenger med mindre det er snakk om viktige ting. Jippppiiiiii! Jotunheimen here I come :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte Statens Veivesen og de opplyste om at Valdresflya ville åpne i løpet av lørdagen!

Ny aprilspøk?

Det er tre muligheter:

1: Carl F har blitt lurt av Vegvesenet

2: Morten har blitt lurt av Carl F

3: Vegvesen.no stemmer ikke med de faktiske forhold.

La oss håpe på det siste.

http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger?rapportid=604&type=utvalgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig aprilspøk!

Enkelte ting er rett og slett for Hellig til å spøke med :D

Ja, Morten var jo så elskverdig at han sendte meg melding om åpningen i helga.., og da

begynte jo planleggingen....

Vel morten.., inatt blir tagging med klister på skia dine...

:?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.