Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Lundhags jaktstøvel bør man velge?


erlends

Anbefalte innlegg

Annonse

Nei, den er ikke verd differansen, men om foten din passer bedre i syncro må du punge ut :-)

De har ulik lest, syncro er bredere.

Pro har helgarvet skinn i skaftet, mens syncro har nubuck. Førstnevnte er mer vanntett og mer vedlikeholdsfritt, men puster noe dårligere. Personlig synes jeg mest om pro, og jeg ville gått for denne dersom den er god på foten. Prøv begge i butikk med nøyaktig den sokkekombinasjon du vil bruke i praksis. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skoene har såvidt jeg vet ulik oppbygging (iallefall ulikt design). De egenskapene jeg dro frem er det jeg mener har praktisk betydning av ulikhetene skoene har. Personlig synes jeg som sagt at bruk av helgarvet skinn er mer hensiktsmessig i sko, og da har syncro etter min mening kun en funksjon dersom du har brede føtter.

Jeg har brede føtter og synes professinal blir for smale. Har ikke fått prøvd syncro enda, men av produktinformasjonen forstår jeg at de har bredere lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.