Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge rundt


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...

Hallo..

Det er meg som er på den turen :)

Det går fremover med skadene. Er andre dagen uten bandasjer, og det er helt konge!! Det ser mye verre ut nå enn tidligere, men det er pga all den døde huden som skal falle av.

Må være forsiktig for huden er så tynn. Skal ikke noe til (bare olabuksa gnir inn til) før blodet pipler litt.

Så ting tar tid. Men som endel av motivasjonen så har jeg handlet sykkel idag. En fin blå hybrid variant. Den skal ta meg resten av veien oppover om ca 1 mnd. Det blir bra....

Takker & bukker for lykkeønskningene :)

N.i.s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det

Som du sier så blir det en endret tur i forhold til hva jeg har planlagt/drømt/tenkt på i flere år.

En motivasjonsdemper er det å ikke gjennomføre som planlagt, men håper og tror likevel det blir en knall tur. Kjøpte sykkel igår, den er såå fin så :wink:

N.i.s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Denne tråden er litt gammel ser jeg. Har aldri hørt om eksploderende primuser, hvordan gikk det til? Brukte vel bensin? (antar en form for lekkasje) For min del bruker jeg bare parafin, og når jeg leser slike skremmende hendelser mister jeg fullstendig lysten på å prøve andre mer eksplosive brennstofftyper.

Håper sårene har leget seg og at turen endte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.