Gå til innhold
  • Bli medlem

Binding til K2 coomba


peoma

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøp bindinger som du trives med. Det er et spørsmål om kroppsbygning, kjørestil, krav til vekt og ikke minst smak og behag. Jeg ville ikke kjøpt telemarkbindinger uten gåfunksjon, men hvis du har lave støvler og trives uten slik funksjonalitet så har du jo enda mer å velge mellom.

Jeg ville prøvd å få tak i et par Voile Switchback - de er lette og fungerer sikkert helt greit i pudder og på topptur.

Hvis du liker en mer aktiv og stiv binding så er Black Diamonds O1 et bra valg.

For utløserfunksjon: 7tm power tour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. noen erfaringer med Linken Pro`?

Har skrevet noe om mine gode erfaringer med Linken i denne tråden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=15396

Tror den vil passe godt til Coomba, og nøytral flex samt tilstrekkelig høy helkloss gjør den også fin til oppoverturene (tross litt høy vekt, over 1700 g/paret). Forøvrig ser jeg i ulike tråder og ulike fora at det er høyst delte meninger om bindingen, som det jo gjerne er ift alt som tilbys :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt så er hammerheadbindingen ein meget god og stabil binding, med gåfunksjon på (justering av motstand). Enkel og funksjonibel binding. Sjekk på www.friflyt.no for ulike innspel på bindinger og funksjonalitet.

-J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.