Gå til innhold
  • Bli medlem

Båten fra Gjendesheim til Gjendebu


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg driver å planlegger en liten tur vi skal ha til uka, og planen går ut på å ta båten som går kl 14:25 nå til søndag fra Gjendesheim inn til Gjendebu. Hvis jeg har skjønt det riktig, er det maaaange som skal ta denne båten. Er det sånn at man burde sitte på brygga i 11tiden for å komme med?

Jeg tenker å kjøre fra Oslo søndag morgen, og trenger defor å vite litt om hvor god tid jeg burde beregne... Er det noen som har nyttige erfaringer å komme med?

mvh

Svein Arne Nesset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei, og takk for svar, men jeg var egentlig mer interessert i å vite hvor lenge før fergen går man bør møte opp...

mvh

Svein Arne Nesset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan egentlig bare folkene bak gjendebåten svare på se www.gjende.no Det er umulig å si noe sikkert om. Ukedag, vær og tilfeldigheter spiller inn. Dårlig vær gir færre folk enn godt vær, fredag lørdag og søndag normalt mer folk enn en tirsdag. Dertil kommer at morgenbåten inn er fullest. Da kjører folk inn for å gå Besseggen tilbake. Båten inn 14.25 er for de få som skal inn og overnatte på memurubu e.l. Og for å hente folk som har stresset over Bessegen for å rekke den aktuelle båten. Ergo tror jeg ikke du på den aktuelle avgangen innover trenger å være så tidlig, og i alle fall ikke 2-3 timer før avgang. Men for sikkerhetsskyld, sjekk med Gjendebåtane, www.gjende.no dersom dette er en kritisk faktor for dere.

God Tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.