Gå til innhold
  • Bli medlem

Folgefonna i påsken


frostlimit

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å gå folkefonna på langs i påsken på ski. Finner lite informasjon om dette. Hvor lang er turen og trenger vi annet utstyr en ski eller er det bresprekker i hele området? Planen er å overnatte i telt og starte fra Jondal siden!

Er det noen sm har noen tips eller linker til beskrivelser, da hadde jeg vært takknemlig:)

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På denne tida av året er breen fri for sprekker slik at ski er tilstrekkeleg. Det vanlege er vel éi overnatting undervegs, og mange overnattar på Holmaskjer-hytta eller Fonnabu.

Om du søker etter "Folgefonna på langs" på google, får du fleire treff, blant anna desse:

http://www.folgefonni-breforarlag.no/turar/skitur.htm

og ein annan tråd på Fjellforum:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=13621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preparerte skispor over Folgefonnene? Nei.

For å sitere Bjørn Eidsvåg:

[...]

Du må gå de sjøl

men eg vil gå de med deg

Eg vil gå de med deg

Eg prøvde nemleg å gå Folgefonna på langs for eit par år sidan, men måtte avbryte turen ved Fonnabu pga kraftig uver. (http://dokkeveien.uib.no/frode/fjellturar/index.asp?Kriterie=2&sok=Nordre%20Folgefonna-Holmaskjer%2029.%20april%202006&alt=AND&Kriterie2=2&sok2=&felt=tur&fil=fjellbiletevis&sortering=biletid&nyttsok=ja)

Skulle gjerne gått turen igjen heile vegen, men det blir nok ikkje i år er eg redd :) Ein fantastisk flott tur er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er å gå fra Jondal og over til Odda (eller i nærheten) på ski på disse tider?

Er dette vel drøyt som dagstur selv om været og føret er bra?

Pleier veien mot skisenteret å være brøytet, eller må man gå fra Krossdalen? Og hvor kommer man evt ned i Odda?

Mange spørsmål her, men takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommarskisenteret opnar ca 1 mai. Vegen vert brøyta til då, og kan vera ferdig brøyta tidlegare, iallefall byrjar brøytinga ein del tidlegare. Før det antar eg at ein må gå frå Krossdalen ein stad.

Trur nok turen til Odda går greit på ein dag, om ein startar frå sommarskisenteret og har greit føre og elles bra forhold.

Vil tru at det kanskje er litt tidleg endå å gå ned til Tokheim i Odda. Området er rasutsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommarskisenteret opnar ca 1 mai. Vegen vert brøyta til då, og kan vera ferdig brøyta tidlegare, iallefall byrjar brøytinga ein del tidlegare. Før det antar eg at ein må gå frå Krossdalen ein stad.

Trur nok turen til Odda går greit på ein dag, om ein startar frå sommarskisenteret og har greit føre og elles bra forhold.

Vil tru at det kanskje er litt tidleg endå å gå ned til Tokheim i Odda. Området er rasutsett.

Takker for info. Hva er alternativet til Tokheim?

Er det mulig å komme seg ned i Buerdalen for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.