Gå til innhold
  • Bli medlem

Kikertsikte 3-4000 kr?!


Tom Andre

Anbefalte innlegg

Hei.

Skall til å kjøpe min første rifle nå, de blir sikkert ei Tikka T3 Hunter 6,5x55 som skall brukest til de meste :D

Men finner ikje ut ka kikertsikte ej skall ha på den, er bare 16 år, so hadde ikje tenkt å legge meir en 3-4 tusen i de....noken som he nåken forslag til ka eg bør satse på? vill helst ha med ca 50 mm lysåpning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Nikon Monarch UCC med 42 åpning selv og er storfornøyd! Er super optikk til en hyggelig pris. Var like klart som en Zeiss kikkert når jeg testa diverse sikter på XXL for en stund siden. Er i den prisklassen du skal kjøpe i. :D Se på et av varehusene til XXL også, fine priser der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.