Gå til innhold
Jot@

Billigst Omnifuel

Det er 3272 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Her vurdert å kjøpe meg en Primus Omnifuel. Hvem selger denne billigst? Ser at xxl tar 1500 kroner for denne med flaske, mens sportsnett skal ha 2000 kr uten flaske! :) er det noe forskjell på disse brennerne eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte den fra xxl, og den ligner ihvertfall på alt annet jeg ser på nettet av denne typen... Det er nok xxl som kjøper svære partier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Her vurdert å kjøpe meg en Primus Omnifuel. Hvem selger denne billigst? Ser at xxl tar 1500 kroner for denne med flaske, mens sportsnett skal ha 2000 kr uten flaske! :) er det noe forskjell på disse brennerne eller?

Det er akkurat samme brenneren, men det er som det blir sagt her, at XXL kjøper inn så stort, noe som senker prisene betrakelig. Løp og kjøp! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka med primus ang dette selv tidligere i vinter. XXl har årets modell, og det er heller ingen endringer fra fjorårets. Så det er et godt kjøpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror OBS Sport har hatt de beste tilbudene. Snakket med en på XXL som sa at de måtte senke prisen fordi OBS var så billige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen på XXL virker bra kontra andre. Så en nettbutikk som hadde den ti 1399 men da kommer flaske og frakt i tillegg. Har ikke sjekket nettbutikker utland.

Har brenner selv og den kan helt klart anbefales. Av de jeg er på camp med har vel 50% den brenneren. Andre har div gassbrennere da de bare er ute om sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3272 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive