Gå til innhold
  • Bli medlem

Isolerende bukse til vinterbruk.


Tracon

Anbefalte innlegg

Heisan.

Under normale forhold pleier jeg kun å bruke ullundertøy under skallbekledningen. På overkroppen er det enormt mye å velge i når man ønsker å holde varmen ved korte eller lengre pauser. Men jeg har litt problemer med å finne det ideelle plagg man kan kle på bena under slike forhold.

Er det noen som har noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vanligvis syns jeg ikke varmetapet blir så stort at jeg trenger noe på beina så lenge jeg tar på ullgenser eller dunjakke under pauser. For lengre pauser/leirplass bruker jeg Forsvarets ull-"anna" under skallbuksen (fås til en billig penge på diverse overskuddslagre) men her finnes det sikkert mange alternativer innen dun, ull, fleece osv. som er ment for bruk under skallbekledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her er løsningen!

http://www.mountainhardwear.com/Product.aspx?top=1621∏=3019&cat=1663&viewAll=False

Jeg har en slik.

Har på minst mulig klær når jeg går, bruker sjelden stillongs uansett hvor kaldt, svetter mye.. Derfor trenger jeg en varmebukse.

Denne er lett og varm, enkel å ta på og tar liten plass.

Beskyttelse på utsatte steder, stoffet utenfor "beskyttelsen" er tynt og tåler nok ikke mye av bålglør og slikt.

Kapt11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.