Gå til innhold
  • Bli medlem

Ouslands ut i naturen program


Fjellbukken

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor dette er å laste ned? Jeg liker å samle på tv-programmer som dette :P

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet hvordan man kan få sett \ lastet ned TV2`s reiseprogrammer om b.l.a. Randulf Valle og kjæresten som gikk New Zealand m.fler reiseskildringer? Husker ikke programnavnet :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har alltid likt Ouslands programmer,

men fikk litt dårlig magefølelse i siste del av

programmet der de fulgte Nansen og Johansens fotspor.

Ble gjort litt mye poeng ut av at sveitseren som gikk med

Ousland fikk en psykisk knekk på slutten.

Hva var meningen med det ?

En slik tur er Psykisk tung, hva er galt med å vise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storyutforming, blir nok for ensformig å bare vise padling i 1 time- så de la inn ett "klimaks" med at psyken var på vei nedover, så ble de henta og det var ferdig.

Hvordan er podkasting kvalitetsmessig? Så at det var myntet til bruk på mobiler og PSP, det er ikke min intensjon da programmet skal kjøres opp på tv..:\ iTunes fikk selvfølgelig magetrøbbel av min Quicktime installasjon så har ikke fått det til helt enda, er det produsert av Mac vil det havarere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd disse "podcast programmene" på min bærbare, men antar att du vil få dårligere bildekvalitet enn det du hadde på tv`en når du så programmene der. Men på data`en er det ok! Radioprogrammene jeg har som podcast har iallefall litt dårligere kvalitet enn "orginal" programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.