Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordmarka QUIZ


Wander

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det der må være Gjerdingdammen ja. Det er hjørnet på skolehuset til høyre :)

Helt korrekt! Gratulerer. Det er Gjerdingsdammen, og til tross for at Gjerdingen er relativt hyppig besøkt så er jeg imponert over at noen klarte å finne det ut.

Bildet er forresten tatt en ettermiddag i januar med 20 blå - den rå lufta reiv i nesa da jeg gikk over isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppgave... Denne gang utsikt fra.... hvor? Legg merke til at det blinker i noe der i det fjerne, kan det være...?

Ligner på Maridalsvannet. Er bildet tatt fra Mellomkollen? Lenge siden jeg har vært der, men vet at du har nevnt den toppen i en annen sammenheng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner på Maridalsvannet. Er bildet tatt fra Mellomkollen? Lenge siden jeg har vært der, men vet at du har nevnt den toppen i en annen sammenheng :wink:

Det er riktig, bildet er tatt på veg opp mot Mellomkollen, la oss si ca en kilometer fra toppen. Det er to vann på bildet; det foran er Maridalsvannet, bak har vi fjorden, og åsryggen til høyre er Båhushøgda, altså åsen øst for Fagervann. Legg forøvrig merke til den ganske markerte snøgrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.