Gå til innhold
  • Bli medlem

Lettere alternativ til Leatherman Super Tool


Martin Bekkelund

Anbefalte innlegg

Annonse

dessuten har de 25 års garanti, så hvis det har skjedd med normal bruk, så får man en ny. knakk et blad på en i usa en gang, og da ga butikken meg bare en ny uten spørsmål.

 

Kan skrive under på den. Knakk phillips skurtrekkeren på min gamle Leatherman Supertool II. Sendte den til importøren og en ukke snere lå det en flunkende ny Supertool III i postkassen. de hadde tilogmed oppgradert meg til nyere (og bedre ) modell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den... Men er lurer fortsatt på om tangen er solid nok til å klippe over en fiskekrok?

http://www.trekkinn.com/utendørs-fjell/leatherman-squirt-ps4-blue/117808/p

Leatherman Squirt Ps4

Ja du greier å klippe over en fiskekrok.

Men siden den er såpass liten kan det føre til at den kan bli plundrete å få klipt av kroken avhengig av hvor den sitter fast, siden man må ha ett godt tak for å få klemt hardt nok på tangen.

Hendig lite verktøy som fikk mye juling uten å bukke under de to årene jeg hadde den i eie og brukte den på jobben.

Lånte den uheldigvis bort til en av gutta mens vi lå i drydock, og siden så jeg den aldri igjen, snufs...

Ediit: litt morsomt med automatisk oversetting på nettsider, på den du linker til har de "NED" soveposer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du greier å klippe over en fiskekrok.

Men siden den er såpass liten kan det føre til at den kan bli plundrete å få klipt av kroken avhengig av hvor den sitter fast, siden man må ha ett godt tak for å få klemt hardt nok på tangen.

Hendig lite verktøy som fikk mye juling uten å bukke under de to årene jeg hadde den i eie og brukte den på jobben.

Lånte den uheldigvis bort til en av gutta mens vi lå i drydock, og siden så jeg den aldri igjen, snufs...

Ediit: litt morsomt med automatisk oversetting på nettsider, på den du linker til har de "NED" soveposer ;)

Supert! Da kan det bli til at jeg bytter ut min Leatherman wave med denne lille saken. Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.