Gå til innhold
  • Bli medlem

balaclava/finlandshette


sinje

Anbefalte innlegg

Annonse
Forsvarets balaklava er kunne nok ikke vært tykkere, pluss at den er i ull og veldig slitesterkt. Koster også garantert mindre enn devold "expedition".

Forsvarets balaklava er gull så lenge man har en ansiktsmaske i tillegg, hvis man ikke har det så er det kansje like greit å kjøpe en litt mer fancy en som har. (hvis man ønsker ansiktsmaske da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den er varm nok. En god varm lue kombinert med fleecehals er mye varmere. Jeg bruker balaclavaen heller på vår/høstturer. Da har jeg den på i soveposen på kjølige netter, eller bretter den opp til en lue dersom det er kaldt om dagen/i pausene.

På vinteren synes jeg den er for tynn. Forsvarets er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har devold expedition balaclava. Jeg bestilte den fordi jeg ville ha en varm og god balaclava, men den er jo tynn som bare det!!

Samme stofftykkelse som i t-skjortene deres!

Andreas

Har den samme. Den er relativt tynn, men enda ikke fryst i den. Men skal man ut i skikkelig streng kulde er den nok for tynn, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har Bjørn Dæhlie ansiktmasken. Den er knall når det er kaldt på skiturene om vinteren.

Jeg har bare brukt den når jeg er ute på treningsturer. Den er rimelig tynn med fleccefor innerst.

Den har også småhull bak sånn at en del svette/varme kommer ut. Den er den beste jeg har prøvd,

men for fjellturer hadde jeg nok kjøpt meg en tykkere en. Til sånt bruk har jeg en fra ArcTeryx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.