Gå til innhold
  • Bli medlem

Gore-Tex jakke og bukse


Jan Kristian

Anbefalte innlegg

Annonse

fant nettop ut at jeg må droppe dette kjempetilbudet.... må sette forsikringa av bilen på meg selv (fordi man kun får rabatt på to biler er det ingen grunn i å sette den på min far), og dermed blir det ganske mye dyrere enn jeg hadde regnet med.. dritt ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tilbud Sportsdeal har her! 3 lags GTX Pro Shell jakke til 1499 kr!!!!!

Jeg har netop bestilt Beryllium jacket, og med den lave norske kurs, så bliver jakken endnu billigere omregnet i danske kroner :)

Jeg kender heldigvis Mountain Hardwears pasform og størrelser og har ikke noget problem med at bestille via nettet.

Tak for linket!

Tilføjelse: Har nå brukt jakken i ca. tre uker og er rigtig godt tilfreds. Hetten er dog voldsomt stor og uten tvivl laget til bruk med hjelm. Det betyder, at det sitter lidt løst når man ikke har hjelm på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Noen som vet hvordan Mountain Hardwear Beryllium Jacket er i størrelse? er de små, store eller normal i størrelsen?

på forhånd takk

Fikk min idag, str XL, og den passet bra. Er ca 191 høy, og ermene var lange nok. Mer enn vid nok i livet, men to forskjellige snøremuligheter gjør at den blir akkurat passelig. SYKT stor brem på hetten, nesten som en liten caps :D Har aldri opplevd så stor hette før heller, begrepet "hjelmkompatibel" har fått en ny mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg The North Face Mammatus Gore-tex- jakke. Men så fant jeg The North Face W's Stratosphere Jkt 07 på en annen side. Hvilken av de er best? Så at Stratosphere var billigere enn The North Face.

Og vet dere om denne jakken som jeg viser til link er en gammel modell? :

http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=21174&show=21174

Jeg blir superglad for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg The North Face Mammatus Gore-tex- jakke. Men så fant jeg The North Face W's Stratosphere Jkt 07 på en annen side. Hvilken av de er best? Så at Stratosphere var billigere enn The North Face.

Og vet dere om denne jakken som jeg viser til link er en gammel modell? :

http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=21174&show=21174

Jeg blir superglad for svar! :wink:

Jeg har herremodellen av Stratosphere og er i alle fall godt fornøyd. Stoffet holder seg godt, også på skuldrene til tross for mye bæring med sekk. Har brukt den til alt fra regnvåte dager i Oslo til toppen av Elbrus. Men den blir mest brukt til toppturer på ski og til fots. Deilig med stor lufting under armene når jeg blir varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei ;)

Det høres flott ut!

Men vet du om den jakken jeg sendte link på er en gammel modell?

Det er jeg ikke sikker på. De lager kun damemodellen av Stratosphere nå, så vidt jeg vet, men jeg klarer ikke se om det er en gammel modell eller ikke. Gitt tilbudet, så ser jeg vel ikke vekk fra at det er fjorårsmodellen. Tror uansett ikke at den har endret seg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.