Gå til innhold
  • Bli medlem

send inn din friluftsopplevelse!


Henrik Aune

Anbefalte innlegg

nå har det seg sånn at jeg har en hjemmeside ( www.henrikaune.com ), og har hatt ett stort ønske om at andre mennesker skal sende inn bilder å historier på min hjemmeside. har du vært på langtur? eller en overnattingstur i nærområdet? kansje bare en dagstur? da kan du sende inn bildene og/eller historien til min hjemmeside. du finner e-post adressen under linken "kontakt" på hjemmesida.

jeg har lyst til at folk etter hvert har sendt inn masse turhistorier og bilder til min nettside, og at andre kan lese om dem og se bildene deres.

har tenkt å lage et eget opplegg på hjemmesiden (hvis det er noen som sender inn) som gjør at det blir enkelt å finne frem til de forskjellige ekspedisjonene/turene.

jeg håper på at folk vil sende inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.