Gå til innhold
  • Bli medlem

tovede produkter - ekte vare


Anbefalte innlegg

Jeg har sett av tidligere innlegg at folk etterlyser ekte turutstyr. Jeg lager tovede produkter, på gamlemåten, som jeg selger på internett og lokalt. Det er sømløse tøfler/sko i 100% ull som man bruker inni skisko eller skutersko. Det er ikke mange som orker å lage slike produkter mer, men jeg tror at det etterhvert vil bli mer interesse omkring det jeg kaller "ekte vare". Jeg fikk nylig en bestilling fra noen som er arrangører av turer til Nordpolen. :-) Jeg kan også spesialsy både overtrekksvotter og fotposer.

post-5624-133474606019_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, er ikke mange som orker i disse dag å lage slike...er HELT enig at folk må byne heller å kjøpe kvalitets produkter...spar miljøet med å kjøp ett par hvert andre år isteden for 6...er det noen som bruker merinoull til å tove...=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.