Gå til innhold
  • Bli medlem

GPS til snøskuterbruk


AJOlsen

Anbefalte innlegg

Ser ut som en del folk her har peiling på gps. Er det noen som har en mening om det er verdt ca. 1000 kr. ekstra for Oregon 300 i forhold til 60CSx, da jeg tenker å bruke gps'n primært til snøskuter? Ser jo di åpenbare fordelene med Oregon; som større skjerm, mindre mål. Men er dette verdt pengene? Og har noen erfaringer med "knappene" på oregon i lave tempraturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha noe nytte av gps på scooter så må den være festet på styret, ivertfall hvis det er en 60 eller Oregon. Ellers blir det småtte

greier.

Oregon har nå ligget ute en time i -14, ingen problem å panorere kartet, alt virker bra, bortsett fra noe tregere.....overraskende bra. Vet ikke hvor mye braketter som er laget til Oregon, til 60 finnes masse.

En av fordelene med 60 er at det er et solid uttak for ekstern strøm, Oregon må en bruke usb uttaket, og en vet jo hvor mye vibrasjon

det er på en scooter.

Skal du kun bruke den til scooter.....kjøp en Garmin 276C, en kongegps ;)

Skoganvarre-Vansjavri%2023.2-24.2.08%20064.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med asghegg her, skal du primært eller utelukkende bruke den til scooter er 276 suveren. Har sett en eldre modell av disse på tilbud en eller annen plass, men husker ikke hvor.

60 funker også, uten å ha den på styret, men det blir ikke i nærheten av så bra som 276. Må forøvrig ikke forveksles med 76, så langt den aller verste gps`en til scooterbruk av de jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.