Gå til innhold
  • Bli medlem

Ut i naturen


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

SkogBryn skrev:

Ja en får gjøre som da Sverre M Fjeldstad knipset sitt siste publiserte og mest berømte bjørnebilde: Dra til Grønklitt i Orsa for å få til bilder...

.

Det er da mekelig at mannen aldri får fred for denne tabben.

Alle gjør tabber og for Sverre M. Fjellstad har dette ført til et par tiår med isolasjon.

SkogBryn sitter her på sin høye pidestal, i fullstendig anonymitet og slenger gammel dritt

om en heders-kar som har gjort et feilgrep for lenge siden.

Skogbryn representerer janteloven :)

Det var liksom denna janteloven DU bedrev som var hornet i siden Dag. Grunnen til hederskaren Fjeldstad ble nevnt var ikke for å slenge gammel dritt som du skriver, men for å sette deg i perspektiv om at ikke alle er ufeilbare, hverken på ut i naturen nå eller før.

Fjeldstad skulle helst ikke få fred fra meg desverre, da jeg mer enn gjerne skulle mast på han så han kom tilbake på tv skjermen med stemmen sin som det suser villmark og natur av!

Du kritiserer også jentene for å overeksponere seg selv, og det er i den forbindelse jeg humrer litt i barten av deg, da du nevner deg selv og dine bravader titt og ofte i tråden:)

Jeg synes ut i naturen favner et bredt publikum, men slike hardhauser som er her inne kan nok utelivet utført selv legges langt høyere en et program. Men det er mange der ute som ikke bruker naturen så mye, eller ikke i det hele tatt, og da er det bra å ha avløsning fra div serier og diskusjonsprogram som aldrig kommer på høyde med ut i naturen.

Ha ei go vinterferieuke. Nå skal jeg gå Svalbard rundt tre ganger, og tilbake igjen :D

Hilsen Kristian Bryn (Så, da var jeg ikke så anonym for deg Dag G.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke fikk med seg Ut i naturen nå sist tirsdag absolutt ta seg en tur innom nrk nett-tv.

De bygde ei kongeørn, klipp og lim. Imponerende.

Mye hundekjøring fra Femundsmarka og litt villrein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har lagt merke til at de siste utgaver av Ut i naturen har vært nesten fri for programledere som svinser fram og tilbake foran kamera. Bra er dette, håper bare det er en trend som kan smitte over på flere programmer. Men jeg har min tvil. Her på Østlandet har vi noe som heter Østnytt, skal visstnok være et program som skal speile nyhetsbildet i Hedmark og Oppland. Flere timer sendetid hver dag må fylles med intetsigende musikk, jingler og repetisjoner av stoff fra lokalavisene. Det hele kunne vært unnagjort på 10 minutter etter min mening. Mediesamfunnet er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker skrev:

Mye hundekjøring fra Femundsmarka..............

.

.

Men hvorfor skal denne Kari Toft til stadighet i TV ruta.

Det må da gå an å lese en kommentar uten å måtte stille seg opp forran kamera.

Linselusa :o

Se på Ut i naturen: "Vårlig ouverture" og lær. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.