Gå til innhold
  • Bli medlem

Topp sett fra Bremsnes, Averøy


Cornell84

Anbefalte innlegg

Fra Bremsnes på Averøy ser jeg stadig vekk på vei til og fra jobb en relativt spiss og høy topp, denne ser jeg ganske langt unna, og er den første betydelige toppen jeg ser til høyre for Reinsfjellet herifra...Har begynt å lure på hvilken en dette kan være , noen som har noe forslag ?

Det som har slått meg er at det kan være Skjorta i Nesset kommune, men er usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokst opp på Bremsnes. Har sett dette fjellet fra kjøkkenvinduet hver dag i oppveksten. Kan bekrefte at det er Skjorta i Nesset kommune. Det var en stor opplevelse å bli med på topptur dit i 1994. Det var nok en av mine første virkelige toppturer. Skal se om en får publisert bilde snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.