Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags Professional, gammel modell eller?


th25

Anbefalte innlegg

Jeg kom over et par Lundhags Professional i en butikk her for en 14 dager siden.

Prøvde skoene og synes de virket ok, men jeg fikke et inntrykk at dette kanskje er en gammel modell som selges til full pris.

På lappen sto det Professional Gråsvart Nubuck.

Finnes det noen måter som jeg kan se hvor gamle de egentlig er eller?

Har de forandret mye på de de seneste årene?

Er det noen som har noen tips å komme med her eller?

Ikke så mye jeg husker av skoen da det er en stund siden jeg så den, men jeg mener å huske at skoen hadde merke på samme plass

som http://www.utsidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=531 og at skinnet som var forand på tåen var det litt struktur i.

Selgeren mente det var årets modell men jeg kjøpte ikke den helt, så er den eldre får en jo prute litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nyeste Professional bruker ikke nubuck-skinn, vet ikke om det har vært gjort før? Lundhags syncro boot bruker nubuck i skaftet. Ikke at jeg forstår hvorfor toppmodellen deres (syncro boot) bruker nubuck, må da være bedre med vanlig helgarvet skinn slik dagens utgave av professional bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for det svaret og da har jeg i hvertfall fått bekreftet min mistanke til at det ikke var årets modell.

Så da får jeg se litt hva jeg finner på når jeg kommer ned ditt. Skoen virket god spesielt da jeg er nokså bred i beina.

Kan jo være at skoen er verdt pengene hvis jeg får den til en grei pris.

Nubuck skinn er det dårligere enn vanlig skinn eller?

Noen som vet om denne sålen er god på vått fjell, da skoen skal brukes en del langs kysten på fisketur også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.