Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrønas nye "Børge Ousland-kolleksjon!"


t0bbE

Anbefalte innlegg

Lurte egentlig bare på om noen har noe info om denne nye serien med klær? Ser utrolig spennende ut, men Norrøna er sparsommelige med informasjon. Eneste som er oppgitt på www.norrona.no er lansering sept. 2009! Noen som har hørt noe om denne serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
La meg gjette.....det blir 3-lags skallbekledning i prisklasse svinedyrt.

Har en mistanke på at det kan bli noen i den duren jeg også ja. Regner med det blir mye likt Trollveggen, bare litt annen plassering av lommer ol, pluss at det blir lansert som de ultimate plaggene for å være ute i, utviklet av en legendarisk polfarer. Men uansett spennende å se hvordan de blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto litt om disse plaggene og bakgrunnen for dem i Dagens Næringsliv sitt magasin D2.

Artikkelen finner dere her: http://www.mediafire.com/download.php?2jzztkfbczq

Siden dette er et ørlite brudd på åndsverksloven gjør jeg bot ved å noe motvillig reklamere litt for DN: Dagens Næringsliv er bra, Dagens Næringsliv er best, Dagens Næringsliv til hverdag og til fest. Der var det gjort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke noe sted hva slags materialer som lages. Noen som vet dette?

Problemet med nisjeprodukter som denne er at det ikke er spesiellt mange som egentlig har bruk for dem. Men dette har aldri hindret folk i å kjøpe overkill-utstyr før. :D

Skal bli artig å se hvem som faktisk kjøper dem og hvor mange wannabes som trasker i Ousland-kolleksjonen fra Sognsvann til Ullevålseter. 8) Jeg kan heller ikke begripe hvordan enkelte skal overleve de 10 metrene fra der man parkerer SUV'n og inn i hytta i Hemsedal UTEN Ousland-kolleksjonen. Men kommer man derimot inn på toget på Finse slepende på en pulk så er det heeelt greit. :wink:

Jeg er litt enig med Ouslands kommentarer om at tradisjonelle fjellanorakker nesten ikke er å få tak i lenger. De aller aller fleste trenger ikke mer enn en tradisjonell rød bomullsanorakk til bruk vinterstid. Antageligvis trenger man heller ikke Ousland-kolleksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noe ala Amundsen Arktis. Plagg for tørre men strenge kuldegrader er sjeldne. Ramler temperaturen langt ned så duger ikke GT... Mulig det har skjedd noe nytt på membranfronten her de siste årene, men jeg har nå tilgode å se en GT-jakke som ikke fryser opp med rim når gradestokken sier det er tjue blue meanies.

EDIT: Håper det blir noe ala Amundsen Arktis også på den måten at det IKKE koster mamma pluss moms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto litt om disse plaggene og bakgrunnen for dem i Dagens Næringsliv sitt magasin D2.

Artikkelen finner dere her: http://www.mediafire.com/download.php?2jzztkfbczq

Siden dette er et ørlite brudd på åndsverksloven gjør jeg bot ved å noe motvillig reklamere litt for DN: Dagens Næringsliv er bra, Dagens Næringsliv er best, Dagens Næringsliv til hverdag og til fest. Der var det gjort :shock:

Herlige greier ØyvindH (regner med det er slik navnet ditt er på stor-bokstav fronten;)

Ser på detaljene at det har lite for seg for mitt bruk med en slik dress, så da står Recon fremdeles i spissen på ønskelista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jakke kommer i grønn, rød og blå. Bukse i sort. 3 lag gtx. Ser ut som en tung bomulls jakke, men den er lett, myk og nesten uten lyd.

Utrolig komfertabel på. Den er lang, dvs den dekker skrittet og har skrittstropp. 4 lommer i front, stormklaffer, hette med mulighet for pels, stor lufting under arm.

Buksen er halvhøy med 2 store lommer som havner under jkt. og 2 lommer på lårene med gps lomme i lommen på høyre lår

jakken kommer til å koste 5499.- og buksen vil ligge på 4499.-

det er ikke billig, men etter det jeg har sett og prøvd blir dette det jeg har ventet på fra norrøna i mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakke kommer i grønn, rød og blå. Bukse i sort. 3 lag gtx. Ser ut som en tung bomulls jakke, men den er lett, myk og nesten uten lyd.

Utrolig komfertabel på. Den er lang, dvs den dekker skrittet og har skrittstropp. 4 lommer i front, stormklaffer, hette med mulighet for pels, stor lufting under arm.

Buksen er halvhøy med 2 store lommer som havner under jkt. og 2 lommer på lårene med gps lomme i lommen på høyre lår

jakken kommer til å koste 5499.- og buksen vil ligge på 4499.-

det er ikke billig, men etter det jeg har sett og prøvd blir dette det jeg har ventet på fra norrøna i mange år

Hørtes spennende ut, men tør jeg spørre hvor du har fått tak i denne informasjonen? Har du prøvd klærne siden du sier at de er "utrolig komfortable på" ? :shock: Og hvor har du fått tak i prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.