Gå til innhold
  • Bli medlem

jakke


chiron

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til Norrøna falketind jakke? Hvordan er pusteegenskaper å slitestyrke? Har vurdert en turjakke til bruk i sommerhalvåret men har hørt at det er dårlig slitestyrke på denne. Skal ikke brukes m tung sekk på ryggen. Hilsen en som lengter til fjellet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den gamle modellen selv. Virker bra, men jeg vet ikke så mye om slitestyrken ennå. Tror ikke jeg ville bekymret meg for slitestyrken så lenge du bare skal gå turer og ikke klyve/klatre/krabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har hatt jakken over et år nå, & så lenge du holder deg borte fra klatring ol. så er det ingen ting å si på slitestyrken!

Pusteevnen er overraskende bra, i forhold til hva det føles som om den skulle være. Inni jakken kjennes den ut som om den skal bli skikkelig klam, men, den holder seg overraskende tørr! Har testet den i bl.a australia (i VARME sammen med regn), samme erfaring fra jakta sist høst...

Kjør på! Finfin jakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.