Gå til innhold
  • Bli medlem

Browning Abolt SS


lende23

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg min første rifle. Gikk til butikken med mål om å kjøpe tikka t3. Ble helomvendt og kjøpte browning Abolt SS 30.06. Da jeg venter på at søknaden min skal gjennom mølla, har jeg ikke fått prøvd rifla. Noen som har nåen erfaringer om dette våpenet?? Hva slags kikkert vil Norges folk ha å dette våpenet?? ca 5000-8000kr. Skal hovedsaklig brukes til elgjakt og noe rådyr og hjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv Browning A-Bolt Hunter i 6,5x55, hadde også samme mål som deg, å kjøpe en tikka t3, men likte rett og slett Browningen bedre, mye bedre løsning på sikring og et våpen jeg rett og slett falt for. Har ikke angret et sekund på kjøpet. Nå har jeg en Nikon Monarch UCC med 42 åpning, med andre ord ikke det aller beste, men bra nok for meg. Skal du legge litt penger i optikk ville jeg gått for en Zeiss av noe slag, mye bra å velge i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.