Gå til innhold
Trond Erik

Hvor skal jeg handle sovepose?

Det er 3435 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe soveposen Sir Joseph Koteka 290. Ser de selger den på Sportsnett til 3398,-. Hvordan kan jeg få kjøpt den billigere? Nettbutikk? I så fall, hvilken? Handle den i utlandet, hvilket land?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon til Kaarvatn Fjellutstyr (71 66 39 29). Skjult lenke - logg inn for å se den

Han holder på å bygger seg ny butikk og er en travel kar, men har god peiling og bra utstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Otto Støver

Jeg googlet litt og fant den til under 2000 NOK i tsjekkia. Men da får du frakt og moms, så den kommer på ca 2800 vil jeg tro. Du finner siden her Skjult lenke - logg inn for å se den Jeg tror det er en søkemotor, for jeg tror nejlepsiceny betyr noe slikt som beste kjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ta en telefon til Kaarvatn Fjellutstyr (71 66 39 29). Skjult lenke - logg inn for å se den

Han holder på å bygger seg ny butikk og er en travel kar, men har god peiling og bra utstyr.

Handler mye av mitt turutstyr hos han jeg også! Han yter kjempegod service og gir gode priser!! Anbefales :roll:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler mye av mitt turutstyr hos han jeg også! Han yter kjempegod service og gir gode priser!! Anbefales :roll:

For denne soveposen skulle han ha 3398,-. Har en kollega i Tsjekkia så tror jeg kan få ordnet en sovepose derfra til Tsjekkiske priser....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3435 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.