Gå til innhold
  • Bli medlem

Føreforhold i Nordmarka


Kim1

Anbefalte innlegg

Annonse
Er det mulig å ta med seg skia og gå fra Frognerseteren i morra, eller er det å anbefale og gå til fots?;D

Kim

Jeg tror det kan være tynt, siden skiforeningen har innstilt bussene til Ringkollen pga. lite snø. Hvis du skal gå til fots, skulle jeg anbefale å ta med brodder.

Fra lørdagmiddag skal det visstnok begynne å snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på ski fra frognerseteren til ullevålseter i dag, ikke det beste skiføret men hvis man ikke er altfor redd for skiene sine er det ikke noe problem å få til en grei tur;D og med snøfallet i dag blir det bare bedre og bedre!

Kim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra Svartbekken, ved Harestua, i dag. Flotte forhold. Ikke noe grus her. Men det blir OK med mer snø, særlig på vannene. Der er det bare noen cm snø oppe på blank is.

Får vi all den nedbøren som er meldt utover uka blir dette bra. Nord i Nordmarka vil antagelig all nedbøren komme som snø. Mens det er mer usikkert nærmere Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.