Gå til innhold
  • Bli medlem

Forskjell mellom TNF Mammatus og Arcteryx Theta SV/Stinger


nor303

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om noen har noen erfaring med de overnevnte bib'ene? Jeg har vurdert alle tre og prøvd de. Alle tre buksene er i ProShell men føles allikevel forskjellig. Arcteryx buksene kjennes stivere ut og muligens noe mer solide? Mens Mammatus er mykere og mer fleksibel, er disse buksene allikevel likeverdige i forhold til kvalitet?

Passform lurer jeg på om jeg synes Mammatus buksen sitter mest behagelig, da Arcteryx buksene er veldig stramme rundt midjen. Jeg er ca 170 og veier 66 kg så ser ikke på meg selv som feit, allikevel synes jeg Arcteryx buksene sitter veldig stramt rundt livet. Dette er i str. S, har prøvd M men da synes jeg de blir for lange i bena. Vet at de finnes i en M Short versjon, men det er ingen butikker som fører denne str.

Bruks området er skikjøring i bakke og topptur, i tillegg hadde jeg tenkt til å benytte den på fjellturer om høsten og våren.

Takker for alle erfaringer og innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.