Gå til innhold
  • Bli medlem

Silva LX headlamp vs Petzl myobelt xp


Geirove87

Anbefalte innlegg

Hei :P

Er det noken som veit om det er stor forskjell og har gode/dårlige erfaringer med Silva LX headlamp og petzl myobelt xp? treng 1 lykt som er liten og lett med godt lys, ser at silva lykta er på tilbud på xxl... men syns det er 1 lite minus med oppladbare batterier.. og myobelt den har utskiftbare så litt usikker.. noken som har noken tips og erfaringer med myobelt'n vs silva lykta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at Les Lenser sin hodelykt er veldig god med fulle batterier, men at batterikapasiteten ikke er i nærheten av lykter som Princeton Apex Extreme og andre lykter med egen batteripakke innafor jakka.

-Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med Silva men har en myo xp som kan anbefales. jeg skjønner at du vil ha en myobelt pga kulde. har du noengang kledd av og på deg med en lampe med ledning? Eneste negative med myo som jeg kan komme på er at trykknappene er atfor små til å betjenes med votter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva LX ville jeg holdt meg langt unna. Har erfaring med flere som har denne og har byttet lykehode, lader, batteri støtt og stadig.

Virker som det er en hastemodell som ble lansert i en feil for å få en led lykt på markedet.

XXL selger den på tilbud fordi det er en utgående modell hos silva.

Prøv heller en Prineton Tec Apex lykt - de har vært brukt på flere pol-ekspedisjoner og holder som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.