Gå til innhold
  • Bli medlem

brukernes hjemmesider


Henrik Aune

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er ny i dette forumet og tenkte og starte et nytt tema, nemmelig brukernes hjemmesider.

min hjemmeside er www.henrikaune.com jeg håper på høyere besøkstall og komentarer i gjesteboka.

på min hjemmeside kan du/dere sende inn bilder på e-post som blir lagt ut der.

ta en titt!

og til dere andre som har frilufts-hjemmeside, JEG VIL SE DEM!

så skriv dem inn nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår er www.rogalandpaalangs.com

Jeg og en kompis går Rogaland på langs til sommeren og hjemmesiden omhandler hovedsakelig denne turen, men også turrapporter/filmer fra andre turer er/kommer på nettsia :)

Fyldig turrapport fra Hardangervidda på langs finnes også på nettsiden med tekst, bilder, rute og video.

Ellers:

Bra nettsider, dere to over meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er ny i dette forumet og tenkte og starte et nytt tema, nemmelig brukernes hjemmesider.

min hjemmeside er www.henrikaune.com jeg håper på høyere besøkstall og komentarer i gjesteboka.

på min hjemmeside kan du/dere sende inn bilder på e-post som blir lagt ut der.

ta en titt!

og til dere andre som har frilufts-hjemmeside, JEG VIL SE DEM!

så skriv dem inn nedenfor.

Kjempefin side du har. Jeg ser du bruker gass om vinteren. Går det bra? Har ingen erfaring selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er ny i dette forumet og tenkte og starte et nytt tema, nemmelig brukernes hjemmesider.

min hjemmeside er www.henrikaune.com jeg håper på høyere besøkstall og komentarer i gjesteboka.

på min hjemmeside kan du/dere sende inn bilder på e-post som blir lagt ut der.

ta en titt!

og til dere andre som har frilufts-hjemmeside, JEG VIL SE DEM!

så skriv dem inn nedenfor.

Hei igjen Henrik !

Da legger jeg inn min hjemmeside her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er ny i dette forumet og tenkte og starte et nytt tema, nemmelig brukernes hjemmesider.

min hjemmeside er www.henrikaune.com jeg håper på høyere besøkstall og komentarer i gjesteboka.

på min hjemmeside kan du/dere sende inn bilder på e-post som blir lagt ut der.

ta en titt!

og til dere andre som har frilufts-hjemmeside, JEG VIL SE DEM!

så skriv dem inn nedenfor.

Flott side du hadde der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har laga ei side hvor jeg har tenkt å legge ut en del bilder fra turer landet rundt opp gjennom åra. Sida er ment for kjentfolk som er spredt over hele kongeriket, men alle er velkomne til en kikk. Mange bilder er av dårlig kvalitet da de er skannet fra dårlige papirbilder. Men lell a gut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.toroddfuglesteg.com/tours.html har turer og opplevelser fra Eire, Nord Irland, Skottland og Norge. Flere turer blir lagt til i de neste tre dagene.

http://www.toroddfuglesteg.com/cyclingindex.html har guider til Norge og Skottland. Eire og Nord Irland blir inkludert om litt.

http://www.toroddfuglesteg.com/musicindex.html har prog rock og annen musikk. Den websiden blir kraftig oppdatert fra og med januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

på min hjemmeside kan dere nå sende inn deres turhistorier og bilder på e-post: [email protected]

turen får eget fotoalbum og turdagbok.

vert og prøve?

mange har kansje en uforglemmelig turopplevelse som de vil dele med andre, og nå har dere sjansen!

jeg vil veldig gjerne at noen sender inn bilder/skriverier på min hjemmeside, og kansje blir det mange som sender inn. jeg har ubegrenset med bildeplass så det er ikke noe problem. men da må noen sende inn, så gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.