Gå til innhold
  • Bli medlem

Store norske doble


Klarer Erik å gjennomføre sine turplaner?  

43 stemmer

  1. 1. Klarer Erik å gjennomføre sine turplaner?

    • Han klarer både NPL og alle 2000 metringene innen 31.12.2009
      12
    • Han klarer kun Norge på langs
      14
    • Han klarer det ikke
      18


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

Jeg synes det er utrolig tøfft gjort! Om jeg noensinne skulle lagt slike planer hadde jeg aldri turdt fortelle det. Da ville jeg heller sagt at jeg skulle gå NPL, så fikk neste delmål ligge klart i tilfelle jeg klarte det. Skal se om jeg får endret postingen til en avstemming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette er et skikkelig sprekt prosjekt, ingen tvil om det. Har selv vært på tanken om å bruke ett år til alle 2000-meterstoppene, men tror jammen ikke beina hadde tålt alle høydemeterne nedover. Men rekker han å sluke mange av dem med ski på beina, så er det fullt mulig. Gleder meg til å følge han og ønsker lykke lykke til. Ta gjerne kontakt og jeg blir med på siste fjelltoppen og lager en reportasje på prosjektet.

Mvh Aleksander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Ifølge http://turporten.blogspot.com/2009/08/npl-er-herved-innstilt_01.html måtte Erik avbryte forsøket. Mye på grunn av sykdom så ble ambisjonene nedgradert fra NPL+2k toppene til NPL+NPT, men ingen av delene ble gjennomført på et år. Uansett har mannen bevist at han har en utrolig stayerevne, så det var synd med denne sykdommen. Lykke til med senere prosjekt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.