Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring/advarsel mod Bokklubben Villmarksliv


JHR

Anbefalte innlegg

Er der andre end mig som har erfaring med Bokklubben Villmarksliv?

Her er mine erfaringer:

- De sender den forkerte velkomstgave! Og efterfølgende er min bestilte velkomstgave utsolgt.

- De har aldrig sendt de 4 ekstra bøker til 89 NOK strk. som jeg bestilte, på trods af flere e-mails med bestillingen!

- Det tager op til tre uker før de svarer på e-mail, og når de endelig svarer så svarer de ikke på de stillede spørgsmål.

- Jeg skal få tilbud om månedens bok vi e-mail, det har jeg ikke fået i 3 måneder. Hvis man ikke avbestiller månedens bok, så skal man køpe den!! Det er tilfeldigt at jeg har fået bøkerne avbestilt via deres hjemmeside!

På deres hjemmeside skriver de, at de svarer på e-mails indenfor 6-8 dager, det i sig selv er simpelthen en dårlig service. Hvis man vil drive en webbaseret bokklub, så skal kundeservice svare på e-mails inenfor 24 timer!!

Jeg er skuffet og vil egentlig bare advare mod Bokklubben.

Måske har jeg bare været uheldig? Er der andre der har erfaringer med Bokklubben Villmarksliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min negative erfaring er at jeg av og til glemmer å avbestille..

Fikk tilsendt feil bok en gang. Da jeg ringte og sa fra fikk jeg tilsendt den riktige med en gang, og fikk beholde den feilsendte som plaster på såret.

Et lite tips: hvis du er "god kunde" og melder deg ut kan du få gavekort på 500 kroner for å fortsette som medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er medlem, men kjøper sjelden annet enn tilbudsbøker der.

MEN bestilte en ullgenser der engang, og fikk tilsendt ei BUKSE......

ettersom buksa passet og var adskillig dyrere enn genseren og faktura var utstedt i "genserpris" betalte jeg med ett smil......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk alt annet enn velkomst pakken :(

De svarte på mail etter 3 uker og da fikk jeg ikke noe svar på hvorfor jeg ikke hadde fått den. Jeg kunne ringe dem på noen gitte tidspunkt, men de passet desverre dårlig for meg.

Bøkene var bra da :)

Hilsen fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har køyrt samme løypa som Lompa med fleire inn og utmeldinger kun for å få velkomstpakka.

Bokklubben har alltid vært enkel å forholde seg til, sjølv dei gongane eg har gløymd å avbestille

bok og måtte returnert den.

Det einaste eg kan klage på er at eg av og til (egentleg relativt ofte) faller for tilbuda deira og bestiller

ein drøss med bøker ekstra... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.