Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunjakke fra Bergans


Fjellkjerringa

Anbefalte innlegg

Hei :cry:

No når eg endelig har bestemt meg for kva for ei dunjakke eg vil ha, så er den utsolgt:S

noen her som har peiling på kor eg kan få kjøpt Bergans Down Lady Jacket i den oliven fargen?

er kun den fargen som er aktuell

setter stor pris på svar, etersom eg begynner å lengte etter ei dunjakke i denne kalde tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det der er herrejakka,

er så irriterande, for det virker som om dei fleste sportsforretningar ikkje bestiller

inn damejakka i oliven, fordi den kanskje virkar for maskulin i fargen, ikkje veit eg.

Eg har iallfall ganske lyst på den . :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare å gi opp, hvertfall intill videre!

Bergans har i år, som alle andre år valg å ikke produsere nok jakker til at det rekker til alle! Snakket med en fyr fra Bergans, og han sa at de mener det er bedre at folk venter på dunjakkene enn at de produserer for mange!

Så Bergans er nå tomme for dunajakker, og starter ikke de med å sende ut før etter nyttår!

Løsning - kjøp en annen jakke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bergans har jakker på lager, men kansje ikke de mest etterspurte fargene og strl (S+M+brun+svart(spesielt damejakker)). jobber selv i sportsbutikk og disse jakkene selger som hakka møkk. dumpa 2 stk damejakker, blå, strl S inn døra fra bergans i dag, etterbestilt. så det er mulig å få tak i jakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Bergans jakke selv og er storfornøyd med den Så tilfeldigvis at Axel Bruun hadde den på tilbud til 2199,-

Jeg vil ikke akkurat kalle 2199 kr for et tilbud når produsentens prinsantydning er 2200.. :P

Over til tema: Prøv å ringe Bergans selv og spør, tipper de kan gi deg svar ;) Eller dra innom en lokal sportsbutikk og be om hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke akkurat kalle 2199 kr for et tilbud når produsentens prinsantydning er 2200.. :D
Hehe nei det kan du si. Jeg trodde det var et tilbud siden det sto på fremsiden av adressa. Men om ingen andre har den så er det jo greit nok. Jeg betalte betydelig mer for min på salg - men tror muligens det er bedre dunkvalitet i min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Sportshuset på Slependen nå og der hang det ca. 10 stk. oliven Lady....hadde masse Bergans dun!!

ja, snakka me de på email i sta,

men problemet er at det ikkje er

sikkert at de sender jakkene i posten

eg bur på vestlandet sant, og så langt er

den forretniningen einaste som har den jakka :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.