Gå til innhold
  • Bli medlem

På tur alene med hund, turtips?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det har skjedd litt endring i planene for sommeren. Ser ut til at jeg må dra alene på tur, dvs jeg og bikkja.

Turforslag? Tenker fra hytte til hytte. Ikke Trollheimen, skal dit uka etter denne turen. Formen er ok,hverken mer eller mindre. Også fordel om det er mulig å komme seg dit ved hjelp av offentlig transport, har ikke bil.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Joda,sant nok. Det heter seg at Trollheimen og Sylane er "tilrettelagt" for oss med hund, men jeg har vært med dyret både i Rondane og Jotunheimen og det har alltid gått bra. Enten har vi sovd uti vedskjulet eller fått eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tar du med bikkja mi også med det samme??? Humper rundt på krykker og bikkja begynner å bli småfeit (jeg også egentlig) så en uke i fjellet tror jeg hadde gjort susen :wink::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sjelden i alle land den tror jeg Gjest :wink:

Du kan låne hunden min Julie, jeg har en Ridgeback som begynner å bli kjønnsmoden, så hvis du har ei tispe med løpetid, ja så får du en heidundrande tur :!::shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: Hva med en runde i Breheimen? Der ligger det en del fine hytter og området er slettes ikke bare slik navnet antyder. Et spennende område. Du kan jo ta buss opp på Sognefjellet og gå fra f.eks. Krossbu eller Sognefjellshytta. Runde om Nørdstedalsæter - Arentzbu - Sprongdalshytta - Sota Sæter - Trulsbu og en litt drøy retur til Sognefjellsveien eller gå til Jotunheimen Fjellstue. Du får studere kartet litt, se på f.eks. Breheimen-turkartet i målestokk 1: 100 000. Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen,og takk for svar.

En kjønnsmoden Rigdeback står jeg glatt over. Forøvrig tror jeg ikke dyret mitt egner seg på en tallerken, det hadde nok blitt en relativt seig middag. Foretrekker heller at hun bærer en del av pikkpakket mitt da :wink:

Skal se nærmere på Breheimen, har ennå ikke vært der.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

He he, Julie - ser ut som vi er havnet i samme båt... BRÅTT :!: ble det alene-ferie på meg også - uten bikkje riktignok...

God tur!

Tank :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.