Gå til innhold
  • Bli medlem

exped soveposer


funduro

Anbefalte innlegg

hei

Er ny på forumet, men har fulgt med der en stund.

Jeg ser etter en sovepose som kan brukes til diverse overnattinger, hovedsaklig vår, sommer og høst (ca. 30 stk.) En god del av disse er i forbindelse med mc-turer i nord russland.

Er i ferd med å vurdere en ny sovepose som bør ha følgende krav, lett, lite volum, vanntett og tåler noen minusgrader. Man blir ofte noe kald etter en dag på mc.

Har vurdert exped sovepose, men er åpen for andre forslag. Har noen erfaringer med exped???

Har forøvrig brukt exped 9 underlag i mange år, både sommer og vinter. Etter mitt syn muligens det mest komfertable underlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye er du villig til å bruke? Skal du bare bruke den på mc-turer?

Hvis vekt er et kriterie, og du har 2-3000 å bruke, ville jeg vurdert en custom-pose fra disse:

http://www.phdesigns.co.uk/index.php

(trykk på design your own phd øverst).

Her er en anmeldelse av tjenesten, skrevet av utstyrsspesialisten chris townsend:

http://www.backpackinglight.com/cgi-bin/backpackinglight/phd_design_your_own_sleeping_bag.html

Min drømmepose for bruk ned til +1 grader ble på 644g! prisen : 264 pund. Vurderer å bestille denne til våren. Mulig jeg senker temperaturgrensen litt på den.

post-829-133474597457_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.